Виставки
Анонс виставки IAA 2016,
Hannover
Ідеї наш драйв
Green Road: Fliegl продовжує кампанію стійкості
"Ідеї наш драйв" - організатори виставки 2016 IAA навряд чи моглиг вибрати найбільш вдалий девіз.
За останні 25 років це завжди нові ідеї, які надихнули Fliegl на розробку іновацій в виробництві транспортних засобів останньої чверті століття і ювілейної участі в IAA у Гановері.
«Ми маємо чим пишатися, але розраховуємо на продовження участі в подальшому розвитку вантажних перевезень ", говорить генеральний директор Helmut Fliegl." Наша увага зосереджена на новітніх розробках причепів та напівпричепів які ми покажемо на виставці. Передусім це підвищення економіки перевезень,полегшення конструкцій збільшуючи вантажопідйомність, з додатковим акцентом на дизайн стабільність і довговічність. Гнучкість і надійність протягом багатьох років - це, як ми визначаємо стійкість «Родзинкою» дев'яти пунктів покращень.»
Транспортні засоби будуть забезпечені світлодіодними преміум-пакетами , це набір з двадцяти світлодіодів освітлення з усіх боків.
Fliegl Twin – використання двох осей замість трьох- це прибуткове майбутнє. Для тентових напівпричепів Fliegl буде впроваджувати свою стратегію дві осі: "Через промисловість все більше і більше операторів визнають, що левова частка транспортування товарів може бути легко здійснюється по двох осях; третя вісь часто просто варта грошей і навантаження. Наші «близнюки» струснули ринок - очевидно, вони тепер будуть перебувати в центрі уваги на IAA ".
RoadRunner і MegaRunner представляють собою лінію тентових напівпричепів типу «Гардина» для комерційних перевезень з двома осями по 10 000 кг навантаження на кожну вісь замість стандартних 8 000 кг..
? Вантажопідйомність (технічний): прибл. 26,305 кг
? Споряджена маса: прибл. 5695 кг
Основна мета виробництва- економія на оплаті автобанів, менша вага та осей, здешевлення логістики.
Трьохвісний самоскидний напівпричіп DHKA 390, що Fliegl представить на виставці IAA 2016 року важить всього 4400 кг. Алюмінієвий кузов GreenLine виготовлено із зносостійкого сплаву.З обсягом 25 м ? технічне навантаження становить бл. 34,523 кг.
Fliegl DTS 300 - Перший низько рамний трьохвісний причіп- платформа зроблений з особливих сплавів сталі, тому менша власна вага та більша корисна вага перевезення вантажу - 24,5 тон ".
TWP 180 Maxi-L тандемний причіп-шасі для змінних кузовів
Споряджена маса: прибл. 3250 кг Корисне навантаження приблизно: прибл. 14,750 кг Для 7,15 м, 7,45 м і 7,82 м знімних кузовів
ZWP 180 Стандартний двовісний причіп-шасі для змінних кузовів
Споряджена маса: прибл. 2600 кг, корисне навантаження: прибл. 15400 кг для 7,15 м і 7,45 м змінних кузовів
SDS 380 Vario V2 +, варіо шасі задовольняє всім вимогам контейнерної логістики для транспортування всіх довжин і обсягів контейнерів:
? доладному задні бони розширення: Для 1 х 20 футів,2х20 або 1 х 30 фут, або 1 х40 футів (з або без моноблочного тунелю) та 1 х 45 фут (з моноблочним тунелем)
Шасі важить всього бл. 5191 кг, його технічне навантаження становить близько 32809 кг
Fliegl SDS 390/92 напівпричіп з рухомою підлогою може перевозити прибл. 31,798 кг сипучих матеріалів у своїй зносостійкому алюмінієвому кузові.
Такий флот новітньої техніки буде представлено на виставці IAA 2016 Ганновері: павільйон 27, стенд С29 і під відкритим небом стенд К42.
Ми будемо раді вітати Вас особисто!